درباره وبلاگ


باسلام وتشکر این وبلاگ قصد توهین به هیچ یک از احاد کشوری را ندارد در صورت مشاهده هرگونه جسارتی ان را در نظرات بنویسید تا تصحیح شود. ______________________ اقایان و بانوان محترم لطف کردین که به این سایت آمدین و موجب سکته ما شدین(از فرط خوشحالی)بازهم ما را دق مرگ کنید زیرا خوشحال میشویم در ضمن اگر میتوانید کلیک کنید ؟اگر زحمت نیست؟ توی نظرسنجی شرکت کنید نظظظظظظریادتان نرود خواهش میکنم نظر بدید اگه نظر ندادید یعنی سایت ما ... است. خلاصه بگم داداش شرمندم کردینا بازم بیایین اگر فردی میخواهد در مورد من اطلاعاتی داشته باشد میتواند به پروفایل نویسنده مراجعه کند
موضوعات
طنز،کاریکاتور،طنزسیاسی،داستان
مطالب انتقادی،عـکس،طنزسیاسی
چهار شنبه 4 اسفند 1389برچسب:, :: 23:23 ::  نويسنده : سیدیوسف

1. در قسمت 13 یا 14 شخصی به نام عبدالله بن عمر این بیت

«برو اين دام بر مرغي دگر نـه کـه عـنـقا را بلند است آشيانه»

رو میخونه که این موضوع مطرح میشه حتما جناب حافظ با ماشین زمان یه چرخی هم به گذشته زده و این شعر رو اونجا سروده و یا میتونیم بگیم که عبدالله به اینده اومده و این شعر رو یاد گرفته.....

یا اصلا به ما دروغ گفتن... حافظ و مختار در یک زمان زیست میکردن.... حتما تو دوره دبیرستان دبیر ادبیات من اشتباه کرده.....



2.
صحنه ی دیگه فیلم، اونجایی که مختار داد میزنه و میگه:

من مختارم پسر ابوقیس ، اولین سردار فاتح ایران.... پدر من معروف به عجم کُش است .......

مرحبا به غیرت ما ایرانیا.... کارگردان و فیلمنامه نویس دستتون درد نکنه.......................



3.
در بخشی از قسمت دوم این سریال سردار کیان به بازیگری رضا رویگری هنگامی که مختار رو تو لباس رزم میبینه به مختار میگه که: شما رو وقتی تو این لباس میبینم یاد رستم میافتم که یکی از پهلوانان افسانه ای ایران هست .

رستم رو فردوسی 4 قرن پس از وقایع مختار در شاهنامه به تحریر در آورد و در واقع تو زمان سریال اصلا شاهنامه ای وجود نداشته و این سردار کیان از کجا رستم رو میشناخته وا عجبا.......... باز هم فکر کنم که اشکال از دبیران ادبیاته .... یا هم میتونه از تاریخ نویسان باشه............ خدا میدونه

 

 

نویسنده: خودم هستم. (علیرضا)



يک داستان واقعي است که در ژاپن اتفاق افتاده.
شخصي ديوار خانه اش را براي نوسازي خراب مي کرد. خانه هاي ژاپني داراي فضايي خالي بين ديوارهاي چوبي هستند. اين شخص در حين خراب کردن ديوار در بين آن مارمولکي را ديد که ميخي از بيرون به پايش فرو رفته بود.
دلش سوخت و يک لحظه کنجکاو شد. وقتي ميخ را بررسي کرد متعجب شد؛ اين ميخ ده سال پيش، هنگام ساختن خانه کوبيده شده بود!!!
چه اتفاقي افتاده؟
در يک قسمت تاريک بدون حرکت، مارمولک ده سال در چنين موقعيتي زنده مانده!!!
چنين چيزي امکان ندارد و غير قابل تصور است.
متحير از اين مساله کارش را تعطيل و مارمولک را مشاهده کرد.
در اين مدت چکار مي کرده؟ چگونه و چي مي خورده؟
همانطور که به مارمولک نگاه مي کرد يکدفعه مارمولکي ديگر، با غذايي در دهانش ظاهر شد!!!
مرد شديدا منقلب شد.
ده سال مراقبت. چه عشقي! چه عشق قشنگي!!!
اگر موجود به اين کوچکي بتواند عشقی به اين بزرگي داشته باشد پس تصور کنيد ما تا چه حد مي توانيم عاشق شويم، اگر سعي کني



احساس مسیولیت فوق العاده!!!!!!

احساس مسئولیتت منو کشته!

ابلابلابل



بعد از کنکور

.

..

...

......

.............

..............................

http://www.aftab.ir/photoblog/adv_images/84b833d7922670e1dc83393d42e6d06b.jpg



عجب تکیه ای داده ،اینجاست که میگن: ریلکس ریلکس ریلکس تر

 

 

ریلکس



چهار شنبه 3 اسفند 1389برچسب:امام موسی صدر پیدا شد,صدر پیدا شد, :: 23:59 ::  نويسنده : سیدیوسف
امام موسی صدر پیدا شد  
 
 
 
 
   
 
 

  روزنامه کویتی الجریده نوشت امام موسی صدر از رهبران شیعیان لبنان که با توطئه سرهنگ معمر قذافی از بیش سی سال پیش ناپدید شده در زندانی در شهر سبهای لیبی زنده است .
   
   
 
 
     

روزنامه کویتی الجریده نوشت امام موسی صدر از رهبران شیعیان لبنان که با توطئه سرهنگ معمر قذافی از بیش سی سال پیش ناپدید شده در زندانی در شهر سبهای لیبی زنده است .

 

 

بنوشته این روزنامه با توجه به هرج و مرج به وجود آمده در لیبی و پس از جدایی شماری از افسران ارتش و نیروهای امنیتی لیبیایی و پیوستن آنها به تظاهرکنندگان مخالف سرهنگ قذافی ، گزارشهای تأیید نشده ای وجود دارد که نشان می دهد امام موسی صدر بنیانگذار جنبش امل لبنان در لیبی زنده است .

 

اطلاعات متعددی از شماری از افسران لیبیایی ناراضی به دست آمده است که نشان می دهد امام موسی صدر در یکی از زندانهای شهر " سبها" در لیبی زندانی است .

 

صدر به همراه شیخ محمد یعقوب و عباس بدر الدرین به هنگام سفر به طرابلس پایتخت لیبی در سال ۱۹۷۸ میلادی که با دعوت سرهنگ قذافی صورت گرفته بود ناپدید شدند.

 

بیروت نظام لیبی را به ربودن امام موسی صدر و دو همراهش متهم می کند همچنین روابط بین لبنان ولیبی از آن هنگان تاکنون تیره است .

 

دستگاه قضایی لبنان حکم بازداشت سرهنگ قذافی و شش مسئول دیگر لیبیایی را در ارتباط با قضیه صدر صادر کرده است .

 

ناپدید شدن صدر یکی از قضایای اساسی برای شیعیان لبنان است زیرا وی برجسته ترین شخصیت شیعی در تاریخ معاصر لبنان به شمار می رود .

 

امام موسی صدر لبنان را " ثروت تمدن " می دانست و به همزیستی بین مسلمانان و مسیحیان تشویق می کرد و با جنگ مذهبی و طائفه ای مخالف بود و در کاهش جنگ داخلی در لبنان پیش از ناپدید شدنش در سال ۱۹۷۸ نقش مهمی داشت .

 

این جمله معروف از امام موسی صدر است که گفته بود " همزیستی مسلمانان و مسیحیان در لبنان ، ثروتی است که باید حفظ شود و لبنان کوچکتر از آن است که تقسیم شود و بزرگتر از آن است که بلعیده شود ".

 

امام موسی صدر جنبش امل ( موجهای مقاومت لبنان ) را در سال ۱۹۷۵ میلادی برای مقاومت در برابر حملات اسرائیل به لبنان تاسیس کرد .

 
 
   
   
 
 
      واحد مرکزى خبر (www.irib.ir)  


هوی آقا سربازه فکر کردی با کی طرفی با یه دختر خانم عاشق طرفیا نه با یه بچه!!!!!!!!!!

اگر منتظر تلفنی اینقدر بشین تا علف زیر پاهایت سبز بشه!



این عکسی که مشاهده میکنید مرقد حضرت ام البنین(مادر حضرت عباس)است،واویلا میشد اگه مرقد حضرت زهرا(س)معلوم میشد کجاست؟،پس ببینید حکمت نامعلوم بودند مرقد حضرت زهرا چیه.

مزار
مخروب حضرت ام البنین توسط وهابیان(قبرستان بقیع)



خانم حميدی برای ديدن پسرش مسعود ، به محل تحصيل او يعنی لندن آمده بود او در آنجا متوجه شد كه پسرش با يك هم اتاقی دختر بنام Vikki ‎ زندگی ميكند. كاری از دست خانم حميدی بر نمی آمد و از طرفی هم اتاقی مسعود هم خيلی خوشگل بود. او به رابطه ميان آن دو ظنين شده بود و اين موضوع باعث كنجكاوی بيشتر او می شد. مسعود كه فكر مادرش را خوانده بود گفت: " من ميدانم كه شما چه فكری می كنيد، اما من به شما اطمينان می دهم كه من و Vikki فقط هم اتاقی هستيم‎ . " حدود يك هفته بعد‎ ، Vikki پيش مسعود آمد و گفت: " از وقتی كه مادرت از اينجا رفته ، قندان نقره ای من گم شده ، تو فكر نمی كنی كه او قندان را برداشته باشد؟ خب، من شك دارم ، اما برای اطمينان به او ايميل خواهم زد‎." او در ايميل خود نوشت‎ : مادر عزيزم، من نمی گم كه شما قندان را از خانه من برداشتيد، و در ضمن نمی گم كه شما آن را برنداشتيد . اما در هر صورت واقعيت اين است كه قندان از وقتی كه شما به تهران برگشتيد گم شده‎ با عشق،مسعود روز بعد ، مسعود يك ايميل به اين مضمون از مادرش دريافت نمود‎ : پسر عزيزم، من نمی گم تو با Vikki رابطه داری ! و در ضمن نمی گم كه تو باهاش رابطه نداری . اما در هر صورت واقعيت اين است كه اگر او در تختخواب خودش می خوابيد ، حتما تا الان قندان را پيدا كرده بود‎. با عشق ، مامان



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب